5 етапів: сперечаємося, це про тебе

Як відбувається підбір автомобіля з боку клієнта.

Бували у психотерапевта? Один наш знайомий бував. Каже, ледь відчинив двері кабінету, той вже знав його діагноз. Але вислухав. І тільки потім сказав, що робити.

Команда CarFinder, як хороший психотерапевт, бачить все з перших рядків заявки, але читає до кінця. Купити машину - це не просто вибрати автомобіль з пробігом. Важливо правильно визначитися з моделями, які відповідають побажанням замовника і виконують необхідні функції, а це вже завдання із зірочкою. Хтось вейкборд возить, комусь дитяче крісло потрібно, а хто на роботу, додому і на тому все. А всі ці фактори потрібно вмістити в бюджет.

За словами психологів, усвідомлення і вирішення проблеми проходить в п'ять етапів - заперечення, гнів, торг, депресія, прийняття. Точно ж - наші будні!

Заперечення.

«Як це, Accord 16-го року не варто 15 $? Може, Passat за 13 $? І Mazda CX-5 за 18 $ теж немає? Так як же! Так ось же вони! Добре, ось варіант, теж немає? Не вірю. Їх же з пробігом повно! Чому ні?".

Гнів - другий механізм психологічного захисту.

Коли ми показуємо, в якому стані приїжджали автомобілі з аукціонів, які значно дешевше офіційних, клієнти сердяться. Один, другий, третій ... «Та я їх задушити готовий! Як так можна?! Пишуть же, все відмінно, і не битий, і не фарбований, терміновий продаж! Нелюди! Ну добре, ось там в Заліщиках пишуть офіційна. Далеко, тому ціна нижча. Їдемо? ». Стривайте

Торг. Ні, ми не про ціну. Це точний пункт з витримки психолога.

Очікування можуть зовсім не вписуватися в рамки бюджету. З таким ми стикаємося постійно. Перебираємо моделі, пропонуємо більш реальні варіанти, намагаємося поєднати бажання з дійсністю.

Депресія.

Потрібен час, щоб змиритися з реальністю і прийти в себе після гніву. «Куплю новий, нічого не куплю, привезу сам. Вважаю, думаю, усвідомлюю ».

Ухвалення - ключовий момент.

Тут ми прагнемо до компромісу. Потрібно вибрати старий автомобіль, який пройде перевірку і сподобається клієнту. Чи не похмуре оформлення, а крутий відгук. Скільки разів так бувало? Так сотні. І кожен день заново.

Одна голова добре, а три адміністратори в офісі CarFinder - краще. Потрібна порада? Заїжджайте. Тільки узгодьте з нами час. Хто знає, може, наступна обновка для вас?