Як це працює?

Оформляємо заявку

Підбираємо автомобіль відповідно до ваших вимог

Виїжджаємо на огляд і складаємо детальний звіт

Проводимо повну діагностику на офіційному СТО

Перевіряємо автомобіль на участь в ДТП і арешти за офіційними базами Поліції

Успішно торгуємося з продавцем

Надаємо допомогу в переоформленні автомобіля в МРЕВ і підборі держномера

Оформляємо страховку ГВ і КАСКО за відмінними тарифами!

Повний контроль угоди від початку і до кінця.

Пояснемо на реальному прикладі

Від клієнта надходить запит:
Ауді А6 12-14 року з бюджетом близько 30 000$

У першу чергу ми підбираємо оголошення, що відповідають вимогам і разом з замовником визначаємо варіанти для детального перегляду. Цей етап консультаційний, він безкоштовний і основною його метою являється проаналізувати, чи збігається бажане з можливим, іншими словами – чи вистачає бюджету для покупки. Автомобіль, який пройшов перевірку CarFinder НЕ буде найдешевшим. Ми будемо стояти горою за клієнта і торгуватися до перемоги, але автомобілі у віддалених куточках України з явно заниженою ціною найвірогідніше виявиться або проблемними, або зовсім не існуючими. Наступний крок – створюємо Telegram чат з клієнтом і починається робота. Здійснюємо оперативний виїзд, оглядаємо автомобіль, перевіряємо лакофарбове покриття товщиноміром, робимо відео і фотозвіт всіх прихованих нюансів. Перевіряємо автомобіль по базі Поліції. Дивимося кількість власників, ДТП, арешти. Отримавши VIN- код, відправляємо запит на дилерський центр марки. Якщо машина обслуговувалася, або хоча б кілька разів заїжджала на офіційний сервіс, дізнаємося, з яким пробігом і які роботи виконувалися. Це – первинний виїзд експерта. У разі, якщо автомобіль пройшов нашу перевірку, далі рекомендуємо замовнику технічний огляд на СТО. Супроводжуємо діагностику, записуємо відео, показуємо висновок сервісу. На цьому етапі, як правило, всього два шляхи – автомобіль цікавий, торгуємося, оформляємо, або ж шукаємо далі – машина не пройшла перевірку на сервісі.

Один із звітів:

Замір лакофарбового покриття – все в нормі. Потертості керма, салону – відсутні. Відколи, вм’ятини – на відео. Перевірка сервісної книжки – порожня, відміток немає, перша невідповідність. Перевірка тих. паспорта: власник – жінка з Донецька. Реальний рік випуску – 2013, а не 2014 року – друга невідповідність інформації в оголошенні. Перевірка накладних по виконаним роботам – все зроблено в різних регіонах України. Продавець наполягає, що він перший власник і робив це під час відряджень. Перевірка по базі Поліції – показала, що у автомобіля було 4 різних власника. Кожен ставив на облік і за декілька місяців продавав.

Висновок:

Показали наш звіт продавцю, після чого він повідомив, що нам машину не продаватиме. Шукаємо далі.

Підбір оголошень
Заміри лакофарбового покриття
Заміри лакофарбового покриття
Новий техпаспорт щасливого власника